White blouse


Witajcie kochani ! Wakacje tuż tuż, pora wykopać z szafy szorty, zwiewne sukienki i letnie bluzki. Moja dzisiejsza stylizacja jest idealna na upalne, słoneczne dni. Zdjęcia robione były w mojej okolicy, podczas przejażdżki na rowerze. Bluzeczka, którą mam na sobie to zdecydowany must have. Ma oddzielne rękawki co wygląda świetnie.Zainspirowałam się stylem polskiej blogerki Jessici Mercedes, która również pokochała bluzki hiszpanki. Ubrałam do tego jeansowe szorty w gwiazdki. Są mega wygodne i robią wrażenie. Jeśli chodzi o buty i dodatki to założyłam espadryle w wyrazistym turkusowym kolorze na słomianej podeszwie, torebka również ze słomianym akcentem . Na nosie-okulary pilotki z niebieskimi szkłami. Wybrałam delikatną biżuterię, złoty łańcuszek i bransoletka na sznureczku z Lilou. Do tego stroju na szyję idealnie pasowałby też choker, który planuję kupić. Piszcie komentarze jak Wam się podoba taka słoneczna odsłona.


















| Spodenki, bluzka, okulary -Ooh la la | buty- margoshoes| 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Alicja Sart , Blogger