New Era cap


 Witam wszystkich ! Jak Wasze samopoczucie? Za oknem już prawie lato, co bardzo mnie cieszy. We wtorek moje urodziny, co cieszy mnie jeszcze bardziej :P 20 lat stuknie, choć tego nie czuję.
Dzisiejsza stylizacja- na sportowo. Luźniejszy styl, na co dzień lub wieczorny wypad ze znajomymi. Założyłam spodnie z dziurami, które są hitem tego sezonu. Można je nosić zarówno do sportowych butów jak i szpilek. Mają wysoki stan, taki jaki lubię najbardziej. Do tego crop top w paseczki. Bomberka ze Stradivariusa, która opanowała cały świat. Osobiście zakupiłam ją w odcieniu zieleni, ale podobają mi się wszystkie kolory oferowane w sprzedaży.  Oczywiście na nogach niezastąpione Nike Air Max. Kolorystyka butów bardzo  przypadła mi do gustu. Jeśli chodzi o dodatki to założyłam moją ukochaną czapeczkę z New Era. Pasuje naprawdę do wielu rzeczy przez co mogłabym ją nosić cały czas. Uwielbiam okulary z kolorowymi szkłami, więc i takie wybrałam do stylizacji. Są mega !
Jak Wam się podobam w takim uczesaniu ? Bo ja jestem zwolenniczką warkoczy. Piszcie opinie w komentarzach  <3







 




















| top-ZARA | spodnie-Stradivarius | kurtka-Stradivarius | buty-Nike | czapka-New Era | okulary-DKNY |

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Alicja Sart , Blogger