|Stripes cullottes| Knitted top | White jacket|

Hej ! Jak tam, czujecie już wakacyjny klimat? Bo ja niekoniecznie...przede mną najgorsze 2 tygodnie, czyli sesja :(( Zazdroszczę wszystkim, którzy mają już to za sobą.
Przez to wszystko mam teraz mało czasu, żeby wstawiać posty. Mam nadzieję, że już niedługo to nadrobię.
Dzisiaj przygotowałam dwie wersje stylizacji. Podstawą jest biały dziergany top i spodnie kuloty ( bardzo lubię wymawiać to słowo :DD ) Moje to wersja "light", ale najmodniejsze kuloty w tym sezonie, to te mega  szerokie do połowy łydki. Powrót lat 90 !
Wersja pierwsza nieco bardziej sportowa. Strój luźny i wygodny. Do topu i spodni założyłam moje ulubione tenisówki na grubej podeszwie i plecaczek z frędzlami.


Wersja druga trochę bardziej elegancka. Dodałam białą, prostą marynarkę- must have każdej kobiety. Marynarka w połączeniu se spodniami tworzą idealne połączenie. Buty i torebkę już mieliście okazję zobaczyć w połączeniu z kwiecistą koszulą. Mule czyli po prostu pantofle bez pięty, to najmodniejsze buty sezonu wiosna-lato 2017. Zarówno te na obcasie i na płaskiej podeszwie. Osobiście poluję teraz na płaskie. Widziałam, że w sieciówkach pojawiło się dużo alternatyw do modeli znanych projektantów.
Torebka- mała, do ręki- czyli kolejny trend tego sezonu.


 |Spodnie-Stradivarius| Top-Tally Weijl? | Buty-ZARA| Torebka-Stradivarius | Plecak-Selfieroom |



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Alicja Sart , Blogger