| latex pants | Denim jacket | sneakers| Winter ootd |

Witam wszystkich w 2018 roku ! :)  Mam nadzieję, że każdy przywitał Nowy Rok w świetnym towarzystwie i spędził miło czas. Niestety pora powrócić do codziennej rutyny. A Wy jak oceniacie poprzedni rok ?  Zaliczacie go do udanych ? czy raczej cieszycie się, że już przeminął? Wierzę, że 2018r będzie pełen wspaniałych dni, które z przyjemnością będę mogła powspominać. 
Życzę Wszystkim tego samego :) Samych radosnych chwil, żadnych zmartwień, realizowania wyznaczonych celów i spełniania marzeń !

Ostatnio mało Mnie tutaj widzicie, ale niestety więcej obowiązków, pracy. 

Dzisiaj tak na Nowy Rok przygotowałam dla Was casual'ową stylizację. Co myślicie o lateksowych spodniach? Założyłybyście? Czy uważacie za zbyt odważne? Ja bardzo je polubiłam, chociaż są niewygodne i słychać je z daleka :D W połączeniu z dżinsową kurtką tworzą fajny zestaw. 
Można je nosić też z grubym oversize'owym swetrem.
Bluza, którą mam na sobie skradła moje serce. Upolowałam ją w Stradivariusie podczas wyprzedaży. Na rękawach ma mięciutkiego misia, co dodaje jej dużego uroku. 
Dodatki to pudrowa torebka na łancuszku i białe sneakersy na wysokiej podeszwie, które dodają wzrostu i optycznie wydłużają nogi.

Na dzisiaj to wszystko, pora odpocząć po sylwestrze i przygotować się na powrót do pracy i uczelni. 
Narazie! :)
Zapraszam także na mojego Instagrama: alicjasart

 
| Spodnie- O la Voga | Bluza- Stradivarius | Kurtka- Bershka | Buty- Margoshoes|

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Alicja Sart , Blogger