| Fishnet Tights | Sand coat | Oxford shoes | Clear lenses | Flower bag |


Cześć Wam ! 
Na początku chciałabym życzyć zdania sesji wszystkim studentom ! Ja jak narazie mam już wolne :)

Dzisiejsza stylizacja to zestawienie ubrań z moich 2 ulubionych sieciówek: Stradivarius i ZARA.
Prążkowany golf do połowy brzucha, przetarte spodnie,  pod spód-
 kabaretki, które do tej pory miały chyba tyle samo przeciwników, co fanów. Jedni uważają je za seksowne, a drudzy za kiczowate. Okazuje się, że kabaretki wracają do łask - przede wszystkim wśród blogerek. Na instagramie, pod hashtagiem #FishnetTights znajdziecie mnóstwo zdjęć.
Do spodni- mój niezastąpiony pasek z wielką klamrą .
Na wierzch narzuciłam płaszcz w kolorze piaskowym, który wiosną będzie często spotykanym odcieniem, podobnie jak i beżowy.
Buty oksfordki i torebka również ze Stradivariusa. Buty na grubej podeszwie opanują zbliżający się sezon, tak jak opanowały już naszywki i hafty, które widzicie na mojej torebce.
Jako dodatki wybrałam skórzaną czapkę i okulary zerówki.
Mam nadzieję, że spodoba Wam się mój look :)
Czekam na opinie w komentarzach i zapraszam do śledzenia Mnie na Instagramie i Facebook'u <3
Pozdrawiam i życzę miłego weekendu ! :)
























| Płaszcz, torebka, buty-Stradivarius | Spodnie, golf- ZARA | Kabaretki, czapka- no name | 
Okulary-Brylove | Pasek-H&M |

10 komentarzy:

  1. Love the addition of the fishnets. Your floral bag is so neat.

    Amy Ann
    Straight A Style

    OdpowiedzUsuń
  2. Love the coat and those fishnet are TOP!
    xoxo
    Mariana Gemelgo

    http://www.fashioninspiresyou.com/2017/02/amor-e-mr-wonderful.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny zestaw :) Bardzo podobają mi się kabaretki pod spodnie!
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nietuzinkowe połączenie! Jestem zachwycona jakością zdjęć :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. In love with this look!! Especially the coat!
    Adi xx
    fancycorrectitude.com
    instagram.com/fancycorrectitude

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny look! podoba mi się moda na kabaretki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Looking amazing! Love this look babe x

    www.fromluxewithlove.com
    www.bloglovin.com/blogs/from-luxe-with-love-14590195

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow awesome look! So trendy, you looks so gorgeous!!
    xx
    Mónica Sors
    MES VOYAGES À PARIS
    NEW POST: FASHION MIX 12.02.17

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Alicja Sart , Blogger