| Winter outfit | ZARA fur | black pants | Kardashian boots |


Cześć wszystkim ! Dzisiaj strasznie mroźny dzień. Nie lubię takich temperatur, bo jakkolwiek bym się nie ubrała to i tak będzie mi zimno. Niestety nadszedł miesiąc, którego studenci bardzo nie lubią z uwagi na egzaminy. Nagle wszyscy uświadamiają sobie, że od Października nie zrobili nic i teraz pozostaje tylko liczyć na cud. Drodzy studenci jestem z Wami! :) 
Jak spędziliście sylwestra ? Mam nadzieję, że każdy dobrze się bawił i ma co wspominać... Ja spędziłam go w górach ze znajomymi, których oczywiście serdecznie pozdrawiam ! Korzystając z okazji, chciałabym życzyć Wam, aby rok 2017 był dla Was lepszy i przyniósł wiele pięknych chwil. Pamiętajcie róbcie to co kochacie ! 

Dzisiaj stylizacja w ciemnej tonacji. Od jakiegoś czasu polowałam na futro i w końcu upolowałam w Zarze, kiedy to w 1 dzień wyprzedaży wchodząc do sklepu bałam się czy nie zostanę staranowana przez biegające w szale zakupowym Panie :D Ale od tego są wyprzedaże, więc korzystajcie !
Założyłam woskowane spodnie, czarny sweterek i obcisłe botki w stylu Kim Kardashian. Okulary, które mam na nosie to zerówki Vintage. A na głowę do wyboru czapka lub kapelusz. Jak kto woli- albo ciepło albo elegancję.
Zapraszam do galerii zdjęć i na mojego Instagrama oraz Facebook'a. Narazie !




























|  Futro-ZARA | Spodnie-Stradivarius | Sweter-Reserved | Buty- Margoshoes | 


Copyright © 2014 Alicja Sart , Blogger