Khaki dress|Sandals with pom poms|Gold high heels sandals|Beach basket|


Cześć kochani ! Jesień już coraz bliżej a ja postanowiłam, że ocieplę trochę klimat i wstawię jeszcze jeden post z wakacji :p Przeraża mnie fakt, że już niedługo będzie zimno. Zima to okres kiedy mogłabym zapaść w sen zimowy i obudzić się latem, a najlepiej na Malediwach...

W weekend miałam okazję gościć na Warsaw Fashion Week. Pokazy znanych projektantów i Coctail party. Osobiście najbardziej zachwycił mnie pokaz Evy Minge. Jej nowa kolekcja zdecydowanie trafiła w mój gust. Kreacje były lekkie i zwiewne. Piękne pastelowe sukienki, satynowe koszule i długie spódnice.-delikatne i kobiece .Na evencie spotkałam też kilka dobrze znanych nam blogerek modowych : JESSICĘ MERCEDES, MACADEMIAN GIRL czy youtube'rkę RED LIPSTICK MONSTER. 

Odsyłam Was do zdjęć, które miałam dodać już jakiś czas temu :) A w nich stylizacja z sukienką za kolano w kolorze khaki w 2 wersjach. Zaglądajcie też na mojego Instagrama i Facebook'a ! :*
















|Sukienka-H&M|Szpilki-Margoshoes|sandały-DeeZee|Koszyk- H&M|Torebka-Bijou Brigitte|

1 komentarz:

Copyright © 2014 Alicja Sart , Blogger