Wedding outfit | Lou dress | Gold shoes

Cześć wszystkim, tak jak obiecywałam wstawiam post w stylizacji , którą miałam na weselu. Sceneria była piękna, co wykorzystałam do zrobienia zdjęć. Pogoda również dopisała więc nie musiałam się martwić, że zmarznę. Założyłam sukienkę z mojego ulubionego sklepu lou.pl. Jest bardzo kobieca i wygląda zjawiskowo. Dół rozkloszowany, góra z przepięknej unikatowej, złotej koronki. Wybrałam do tego dodatki w złotym odcieniu- małą wizytową torebkę i klasyczne sandałki na obcasie. które są hitem tego lata. Sama mam już dwie pary. Do tego delikatną biżuterię, również złotą. Mam nadzieję, że spodoba Wam się moja stylizacja. Zapraszam do obejrzenia galerii i komentowania :) Pogoda za oknem wprawdzie nie dopisuje, ale nie lubię marnować czasu na siedzenie w miejscu. Tak więc kończę i pozdrawiam serdecznie <3




 















| Sukienka-Lou.pl | Torebka- Bijou Brigitte | Buty- Margoshoes |

4 komentarze:

  1. Wyglądałaś ślicznie, bardzo kobieco i przede wszystkim zjawiskowo :)
    Ta sukienka super prezentowała się na tobie, pasowała do koloru włosów i twojej delikatnej cery<3
    O butach nie wspominam bo z każdym postem nie mogę się na nie wszystkie napatrzeć :P
    Super ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. z tej firmy sukienka maarzenie :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Alicja Sart , Blogger